Bicycle Diary from Seattle

Pazartesi, Mart 06, 2006

Balkonumuzdan Gorunen Bahar


Evet cok cabuk geldim.

Cunku, bugun asil dusundugum yeni tasindigimiz evimizin, ki bir balkonu var, onundeki agacin acmis olan cicekleriydi. Onlari gostermeden edemedim. 2003 ekimden-2005 kasim a kadar 2 yil oturdugumuz ev giris katiydi. Burada giris katinda oturmak demek mahremiyetinizin olmamasi anlamina geliyor. Cunku, tul, perde gibi bir durum yok. Eeeeeeeee ev gecici sonucta, 3,5 yil oturacaginiz bir yerde masfar yapilmaz, jaluzilerle oturuacak. Ama evin giris kati olmasi nedeni ile eger jaluzileri acarsaniz disaridakiler etraftaki komsular sizi rahatca gorebiliyorlar. Kapatirsaniz icerisi karanlik oluyor neticede sevimsiz bir durum.

Sonunda herseyi goze alarak kasim ayinda yeni evimize tasindik. Herseyi goze alarak diyorum cunku, her ne kadar ev gecici falan da deseniz cok esya var, bir suru fatura adresi degisecek veseire.............. Ama herseye degdi. Cok sukur isik alan, perdelerini acsanizda kimsenin sizi goremeyecegi 2. katta bir eve tasindik. Iste yeni evimiz.Ve evimize bahar geldi, gecen hafta tum tomurcuklar acmaya basladi. Ancak, bugun inanilmaz bir ruzgar vardi bu yuzden dokulmeye bile basladilar.

Aslinda bahar heryere geldi sanki. Afrika meneksem de acti. Ciceklerim her actiginda Canim Annemin kulaklarini cinlatiyorum. Eli ne bereketlidir, ne ekse tutar, tutan her bitki cicek acar. Canim annem benim.

Size yeni evimizden birkac fotograf daha gostereyim. Soldaki fotograf sokak kapisindan sitenin gorunusu. Yandaki camimiz bu yone bakiyor. Ogleden sonra gunes actiginda inanilmaz guzel oluyor. Bazen keske kapi da camdan olsaydi diye geciriyoruz icimizden.

Yandaki fotograf da benim cadi oldugumun kaniti olarak girise astigimiz cadi :)))
Bu sefer gercekten simdilik bu kadar.Sevgiyle kalin..........................

1 Comments:

Yorum Gönder

<< Home