Bicycle Diary from Seattle

Çarşamba, Mart 08, 2006

Dogum Gunun Kutlu Olsun Arzu


Merhaba,

Dunya kadinlar gununuz kutlu olsun.

Bugun ayni zamanda Arzu' nun dogum gunu. Iyiki dogdun ARZU !!!!!!!

Tum sevdiklerinle mutlu, saglikli bir omur diliyorum. Hersey gonlunce olsun.

Yandaki resimde gordugunuz kolye de Arzu icin yaptigim dogum gunu hediyesi. Ilk denemeleri Arzu icin yapinca guzel oluyor. Bu da o yuzden bekledigimden daha guzel oldu. Guzel gunlerde tak arkadasim.

Burada zamanimin cogunu boyle yaratici faaliyetlerle geciriyorum. :))Belki kendimi oyaliyorum demek daha dogru olacak. Once polimer kil ile boncuk, buzdolabi susu, vazo ustu islemeler yaparak basladim. Sonra onlarla kolyeler yaptim. Turkiye' ye gidip geldikten sonra, Canim kardesimin aldigi Ebru malzemeleri kullanarak ebru yapamaya basladim. Ama sanirim buranin suyu iyi gelmedi ve istedigim sonuclari alamadim. 3 aydir boyalara dokunmuyorum. Olgunlasmalarini ve buranin suyuna ve havasina alismalarini bekliyorum. Bakalim bu ay icinde yeniden denemeye baslayacagim.

Bu 3 ay icinde de orgu isine daldim. Once kendime bir kazak ormeye basladim. 2 renkli baklavalr seklinde. Ustelik arkasinin cizik cizik ip olmamasi icin ilmekleri icinden gecirdim. Biraz ugrastirdi tabi. Ama degdi. Kollari disinda. Ben bol olsun istiyordum, oldukca bol olmus simdi sokup yeniden ormem lazim kollari, ama useniyorum. Bu yuzden yastiklara kilif ormeye basladim. Bitince onlarin da fotograflarini koyarim insallah.

Web dizayni ile ilgili ogretmenimin verdigi odevi yapmak uzere ise koyulmam lazim o yuzden simdilik hoscakalin, sevgiyle kalin..........................

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home