Bicycle Diary from Seattle

Cumartesi, Aralık 02, 2006

Tesekkurler Size, Ikonlarim Nerede?

Merhaba,

Simdi durduk yere niye ve kime tesekkur ettigi mi sorarsaniz bloggera habire bakim yapip onu bunu degistirip bugun her acisimda "Allahim bu ne" dememe neden olanlara. Bu aksam yine bir heves actim yazimi yazacagim yeni yazi yazdigimiz yedeki ikonlarin hepsi kaybolmus. Once acaba HTML de mi kalmis dedim ama degil... sonunda http://status.blogger.com/ adrese gidip ne yapacagimi okudum da hersey yerli yerine geldi. Eger sizde zaman zaman garip seyler oluyorsa bir deneyin bu linki. Belki cogunuz zaten biliyorsunuzdur. Ama ben bugun ihtiyac hasil olunca ogrendim :)


Neyse bugun yazacagim bu degildi tabiki. Yukaridaki resmi bugun NortBend Outlet Center' da cektim. Arabamizi park ederken gormemisim. Sanirim gunes tersten geliyordu. Dondugumuzde tam guzel dagin fototografini cekerken karsilastik bu agacla. Kupkuru dallari uzerinde yasamaya dair en guzel ornekti meyveleri. Salkim salkim olmus kuru dallara hayat katmislardi. Hayat suprizlerle doludur diye bosuna dememisler. Umutsuz kaldigimiz anlarda icimizde kipkirmizi bir meyve her zaman vardir, yeterki gormesini bilelim. Sevgi ile kalin.......

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home