Bicycle Diary from Seattle

Pazartesi, Aralık 04, 2006

Ilk Lalem - 2001

Merhaba,

Yukaridaki resim benim ilk lale ebrum. 2000 ekim - 2001 mart arasinda Buyuksehir Belediyesinin Ebru kursuna katilmistim. Cok keyifliyli. Ebru bizim aile gelenegimizde var aslinda. Rahmetli amcam aslinda akademinden mezun bir grafikerdi. Hukuk fakultesini terkedip grafik bolumune girmis. Turkce hat yapardi. Bazen hatlarinin zemininde kullanmak uzere ebrularini da kendi yapardi. Teyzem de ...... ne desem bos. Teyzem eline ne alsa yapan bir kisidir. Sanirim Olgunlasma enstitusunden mezun. Dikis nakis ile baslayan sanatsal meraki , gozlerinin rahatsizlanmasi ile zorlasti. Ama bu teyzemi durdurmadi tabi, tezhip, hat, kumas boyama, ebru, kurdele isi, yagli boya vb. tum kurslari basari ile tamamladigi gibi, simdi bir cogunda hocalik yapiyor. Yani genlerimde var bir seyler. Aslinda amca ve teyzeye gitmeden once, babamin kalemi de cok kuvvetlidir. Ama sanirim bana onalrinki kadar kuvvetli gecmemis bu durum. Yine de ugrasiyorum bir seyler yapmak icin. Gecen yil Turkiye'den gelirken kardesim ebru malzemelri hediye etti bana. Boyalar buranin suyunu begenmediginden midir nedir pek tutmadi. Uzerinden bir yil gecti yakinlarda tekrar acacagim teknemi bakalim hayirlisi. Bir gelisme olursa haberdar ederim sizi :) Simdilik saglicakla kalin...

2 Comments:

  • canim arkadasim gercekten sende eline ne alsan basariyla tamamliyorsun, ailendeki sanatkar genler sende de var .Ben Ebrunun bu kadar guzel oldugunu sende gordum ayni sekilde cok guzel takilar yapiyorsun .Bunlardan iki tanesini bana hediye ettin ve severek, begenerek takiyorum .Bana sorduklarinda da gururla arkadasim yapti diyorum.Bunuda soylemeden gecmeyecegim yemek ve kurabiye yapma genleride hic fena degil valla. yemek ve kurabiye yapmayi senden ogrendim .Gerci bu kadar guzel seyler yaptigin icin kiziyorum cunku geri kilo olarak bana geri donuyorlar fakat o kadar guzeller ki ozellikle
    cukulatali ve sade iki renk biskuvi gibi olan ve en son Ayca 'nin dogum gununde de yaptigin kucuk adamciklar.Hatirlarsan butun cocuklar cildirmisti.Pastadan daha cok ragbet gormustu.Harika seylerdi.elerine saglik zarif guzel elli arkadasim.En son ellerin cok guzel dedim ve kiriyordun elini neredeyse bu yuzden aman nazar degmesin(masallah) dikkat et kendine.sevgiler .
    Arzu kilic

    By Anonymous Adsız, at 10:33 ÖS  

  • Canim arkadasim, o senin kendi guzelligin. Beni simartan bu guzel yorumun icin cooook kocaman tesekkurler. Yapilan seylerin guzelligi, sevdigin insanlarla paylasinca ortaya cikiyor. Yaptigim seyleri sevdigim insanlar icin yapinca daha da guzel oluyor. Yani bu GUZEL bir kisir dongu :) Eger cesaretimi toplayip ebru malzemelrimi deneyebilirsem ilk guzel ebruyu sana hediye edecegim insallah. Biliyorsun sana yaptigim ilk calismalar hep daha guzel oluyor. Sen de kendine dikkat et canim arkadasim. Daha bir suru guzel yil var onumuzde.

    Canan

    By Blogger Kaan&Canan&Atilla, at 5:53 ÖS  

Yorum Gönder

<< Home