Bicycle Diary from Seattle

Pazar, Temmuz 23, 2006

Bir Gecikmeli Yazi Daha

Evet bugun bunlari yazmaya karar verdim o yuzden aksatmadan yazyim bari.

10 gun gecikmeli olarak kendime iyiki dogdun yazisi yazayim dedim narsistce :) Neden mi? Canim kocaman bana dogum gunu hediyesi olarak spor ayakkabi aldi. Cok zevkli olan canim kocam gercekten harika bir ayakkabi secti ve ben sapsal, ayagim cok rahat ettigi icin hic boyuna posuna dikkatlice bakmadim. Ertesi hafta jazzercise icin deneyim dedigimde aslinda ayagima kucuk geldigini farkettim. Hadi gidip degistirelim dedik ama 4 gun icinde numarasi kalmamisti. Cok uzuldum tabi iade ettik, baska bir rengini aldik. Ama ben umudumu kaybetmeden aramalarima devam ettim :) Ayakkabiyi Macy's den almistik. Seattle'daki magzasinda olma ihtimali vardir belki deyip 19'unda otobusle Seattle gittim. Ayakkabi yoktu ama inmisken biraz gezeyim dedim ve asagidaki fotograflari cektim.

Bir de dogum gunumde beni bu uzak diyarlarda yanliz birakmayip telefonla arayan tum sevdiklerime cok tesekkurler. Sizleri cok seviyorum. Cok ozluyorum. Hepiniz saglicakla kalin.

Burasi Pike Place'de ilk Starbucks'in onu. Her zaman canli muzik dinleyebileceginiz bir mekandir kendisi

Burasida ayni mekan ama azicik daha asagisi. Elma kocaninin neden "artik cip degilim" dedigini bilmiyorum ama cok sekerdi cekiverdim resmini.

Yine Pike Place, tarihi bir bina ve restoran, cok guzel gorunuyor degil mi?

Bu da meshur Pike Place domuzu.

Westlake Alisveris Merkezi'nin onu. Mariners'in maskotu ile karsilastik. Bana boyle poz verdi sirin geyik :)

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home