Bicycle Diary from Seattle

Cuma, Haziran 23, 2006

Web Tasarimi

Cok kocaman bir aradan sonra tekrar merhaba,

Sadece bu sayfami degil, Gunes Ailesi sayfamizi da oldukca ihmal ettim bu ay. Nedenide web sayfasi tasarimi derslerim ve projelerimdi.
Rena ve ben, Thai yemegi yedik, yemekcinin kapisi :) (fotografi ceken canim kocam)

Sevgili ogretmenim Rena bana staj yapacagim bir proje verdi. Gercek bir web sayfasinin yeniden tasarimi. Ama soykonusu sayfanin sahibi Bill kisisi 55 yaslarinda konsantrasyon bozuklugu olan, bilgisayardan cok anlamayan bir kisi. Mevcut sayfadaki bilgileri kullanmami istedi once, ama orada yeerince bilgi yoktu. Gerekli dokumani elektronik ortamda gondermesi gerekiyordu ama bunu basarmasi da pek kolay olamdi. Ama yaklasik 2 hafta once ben tasarim isini tamamladim, sayfalar uzerinde anlastik. Tabi tasarim isi bittikten sonra sayfanin aktif hale gelmesi icin isin koda dokulmesi gerekiyordu. Ama sevgili Bill amca bunun vakit alacagini dusunmemis. Hemen tasarim isi bitince oylece sayfalri aktariverecegimizi saniyormus. :)) Tabi aslinda sorun sadece bu da degildi, sayfasinin bulundugu hosting firmasi kimdir, kullanici adi, parolasi nedir butun bu bilgileri de vermesi lazimdi. Bilgileri verdi ama yanlis bilgilerdi. :( Neyse yenisini yolladi umarim bunlar dogrudur. Bu pazar gunu staj dersimde insallah sayfalari yukleyecegiz Rena'yla birlikte. Bill amcanin eski sayfasinin adresi http://www.reliableprintcopy.com/ onumuzdeki hafta sanirim ilk eserimi World Wide Web de gorebilirsiniz :)) Bu isi tamamlamak neredeyse 2 ayimi aldi ama yine de cok keyifliydi.

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home