Bicycle Diary from Seattle

Çarşamba, Mayıs 17, 2006

Iyiki Dogdun Canim Kardesim

Uzun biradan sonra tekrar merhaba,

Bugun, (aslinda Turkiye' de dun) biricik kardesim Nalan' in dogumgunuydu. Ve Neslihan' in. Ikiniz de iyiki dogdunuz .

Boyle gunlerde sevdiklerinizin yaninda olmak isteyip olmayinca, bu kadar uzaklarda olmak insanin canini daha cok acitiyor.

Ama uzunclu davranmayacagim. Uzakliklar boyle olsun, hasretler uzakliklara bagli olsun. Kalplerimiz uzaklasirsa o zaman kendimizden, ozumuzden uzaklasmis oluruz. Onlar da ben de biliyorumki birbirimizi cok seviyoruz.


Iste benim canim kardesimin miniklik fotografi. Oyle sekerki benim icin hala bu kadar........

Canim kardesim benim seni cok seviyorum. Hersey istedigin gibi olsun. Canim benim...................

Ikinizin de dogum gunu tekrar kutlu olsun, kocaman opucukler yolluyorum size, canlarim benim.

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home