Bicycle Diary from Seattle

Çarşamba, Temmuz 05, 2006

Yeni Sacim

Tekrar merhaba,

Dedimki bu guzel (?!) resimlerimden sonra dun Atilla'nin cektigi yeni resmimi koyayim.

Beni taniyanlar hatirlayacaktir, buraya gelirken, yani yaklasik 3 yil once sacimi kulak hizasinda kestirip gelmistim. Burada bir daha kestirmeyecegim diyerek. Cunku kuaforlerine guvenmedigim gibi fiyatlarda inanilmazdi. Peki ne degisti. bir cok resimde de gordugunuz gibi saclarim uzundu ama acik birakmak bana afakanlar bastiriyordu, o yuzden surekli topluydu. Kestirmeye kiyamiyordum. Kendim ayda ya da 2 ayda bir kez kesiyordum uclarindan. Uzmanlasmistim diyebilirim. Bir yandan da Atilla uzun sacimi cok sevmisti :)

Dun ne yaptigimi anlatmadan kisaca buradaki kuaforlerden bahsetmek istiyorum. Bir genelleme yapmak gerekirse bizim BERBER dukkanlarinin biraz daha suslusu, SPA lardakiler haric, genelde stilistler kadin, bizdeki gibi erkek berberi, kadin kuaforu gibi bir durum yok herkes ayni yerde kestiriyor sacini. Yine soyluyorum bu bir genelleme. Eger SPA lara gidip sacinizi yaptirmaya karar verirseniz oldukca cok para harcamaya hazir olmalisiniz. Bir sac kesimi (sadece kesim, yikama, fon cekme falan ekstra ucrete tabi) $35,- civarinda sanirim. Ama Atilla bir suredir bizim yakinimizda bulunan bir yerde kestiriyordu sacini. Cok guzel bir zenci olan Asia kesiyordu saclarini (Bir ara gidip resmini cekersem size de gosteririm Asia' yi cok guzel, gamzeleri var). Pazartesi gunu yine Atilla'nin sacini kestirmeye gittigimizde seytan durttu ve kestireyim mi acaba dedim. Canim kocamla uzun suren fikir teatisinden (yaslaniyorum galiba:)))) sonra (hem benim hem onun icin zor oldu karar vermek, canim benim daha onceki cilgin sac modellerimi bildigi icin cok emin olamadi, ben de kiyamiyordum saclarimi bu kadar uzattiktan sonra kestirmeye) ertesi gun icin randevu alip ayrildik oradan. Aksam, benim icin yapacagim bu aktiviteyi dusunmekle gecti diyebilirim. "Ay randevu aldik simdi gitmesek olmaz, olmadi ucundan kestiririz diyerek gittik Asia'ya sabah 9'da. Evet evet kararimi verdim kestiriyorum. Atilla kafasini dergiye gomduki bu acikli ani gormesin ama ben parca parca saclarimin gidisini goruyordum. Allahim dogru bir karar degildi sanirim...... Asia tamamini kestikten sonraki goruntu 60 larinin uzerinde ki teyzeleri andiriyordu sacimin yeni modeli :( evet evet dogru soyluyorum. Atilla' ya dondurup gosterdiginde canim benim cok bir tepki vermemeye calisti ama ben gozlerinden anladim kotuydu. Bu is burada bitemezdi, Asia'yi biraz yonlendirerek sacimin normal yasima donmesini sagladigimi saniyorsaniz yaniliyorsunuz. Tabiki 30'un altina indirdim yasimi :)))))))))))))) Asia cok begendi modelimi, onun modeli degil cunku, Atilla da begendi sanirim, oglan cocugu diye sevse de.......... :))))

Amma cok konustum yahu, artik fotografimi gostereyim degil mi? iste yeni sac modelim..........

Universite yillarima geri dondum diyebilirim sanirim ne dersiniz :) Saglicakla kalin......................

2 Comments:

Yorum Gönder

<< Home