Bicycle Diary from Seattle

Pazar, Haziran 25, 2006

ilk sayfam

Merhabalar,

Gecen gun web tasarimi ile ilgili islerimden azicik da olsa bahsetmistim sizlere. Bugun staj dersimizde sayfayi WWW' e yukledik. Artik tasarimini yaptigim, isler hale getirdigim bir sayfam var siber alemde :) Tabi yukledikten sonra bir takim eksiklikler oldugunu Atilla da ben de farkettik. Ama Bill'in sayfasina daha fazla zaman harcamak istemiyorum acikcasi. Beni cok yordu. Bilgi almakta zorlandim, icine koyacagimiz yazilari grafikleri almakta zorlandim. Cunku Bill bilgisayari cok iyi bilmeyen, ama azimli, 55 -60 yaslarinda bir amca. Sayfayi yukler yuklemez acip haber verdim. Bakalim henuz ne mesaj atti, ne de aradi. Begenip begenmedigini ya da daha neler isteyecegini merak ediyorum acikcasi :)

Ama yine de bu isten anlimin aki ile ciktim sayilir. Rena, Bill'e kizdigi icin daha cok grafik kullanarak yaptik sayfayi ama yine de cok kotu degil sanirim.

Siz nasil bulacaksiniz bakalim iste adres;

http://www.reliableprintcopy.com/index.htm

Acilis sayfasi boyle gorunuyor, gerci bir iki degisiklik var bu goruntu uzerinde ama olsun. Hani adresi actiginizda baska bir sey gorurseniz bilinki Bill begenmedi de degistirdi :))) O yuzden sayfanin resmini koydum :)))


Bir sonraki isin daha guzel olacak eminim. Cunku bir daligicin sayfasi :)

Simdilik kalin saglicakla.........................


0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home