Bicycle Diary from Seattle

Pazartesi, Kasım 26, 2007

Turk Fest' te Ebru Yaptim :)

Merhaba,

Yine uzun bir ara verdim di mi? oysaki yazacak o kadar cok sey varki... nereden baslayacagimi bilememekten baslayamadim sanirim...

Ben de en iyisi 2 yildan sonra elime ilk defa firca alip ebru yaptigim Turkfestten bahsedeyim dedim. Sevgili Ayfer Ablam telefon etti bir gun Turkfestte Ebru standinda benimle birlikte durur musun? dedi.. Ben de 2 yildir elimi bile surmedim ama corbada benim de tuzum olsun tabi ki dedim.. Iyiki de demisim. Cok guzel, eglenceli bir pazar gecirdim. Iste o gunden 2 kucuk fotograf...


Deniz ve oglu Egemen...

Ayfer Ablacigimla yorgunluk atiyoruz...

Meraklisi genellikle cocuklardi. Buyukler de kurs acar miyim diye sorup durdular... Neden olmasin di mi :)) Sevgi ile kalin...........

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home