Bicycle Diary from Seattle

Salı, Nisan 08, 2008

DIM SUM

Merhabalar,

yine uzunca bir aradan sonra gelip yazabildim :)) Birkac hafta once Cherry ve Sally ile Imperial Garden da DIM SUM yemeye gittik. DimSum Cinlilerin brunch i diyebiliriz sanirim. Kucuk kapalr icinde tadimlik yemekler geliyor sizde istediginizi alip tadiyorsunuz. Tamamen degisik bir tecrube oldu. saskinliktan cok fazla fotograf cekememisim. Yemeklere dair tek resim budur.....



Yemeklerin buyuk bir cogunlugu buharda bambu kaplarda pisiriliyormus. Dim Sum a Cinli bir arkadasiniz yaninizda ise gidin bence eger domuz yemekle ilgili bir sikintiniz yoksa. Bizim yemedigimizi bildikleri icin, her gelen yemegin icindekileri bilselerde bir daha sorup istediler. Ikisi de cok sekerler. Tatlardan bahsedeyim biraz, yedigimiz hersey karidesliydi, domuz olmasin diye koletrol sinirimizi tavana vurdurduk sanirim :))) ama hem tatli hem tuzlu, genel olarak yumusak, degisik bir tecrubeydi... Asil onemlisi, resmini cekmedigime inanamiyorum, tavuk ayagi yediler, ben de parmagini denedim. Simdi diyeceksiniz ki paca yiyen bir kulturun parcasi olarak tavuk ayagi neden garip geldi, bilmiyorum ama cok israr ettikleri icin kucuk bir parca denedim, cok bir sey analmadim.. aman neyse :)))))


Iste bizim muhtesem 3'lu... Cherry iki gun once bir arkadasinda, zeytin yemis ilk defa, daha dogrusu zeytin tursusu, her tarafi sismis alerji yapmis sanirim. Ona ragmen illaki bizi DimSum a goturcegim diye cikmis geldi..

Bu da benim yakisikli Tocamla Cherry nin oglu Goerge....


Yemegi yedigimiz yer Great Wall diye bir alisveris mekezinin icinde, Asyalilarin supermarketi falan var icinde, onun onunde de Seattle' a yeni gelen bir gosterinin reklamini yapiyorlardi...

ISte boyle enteresan bir tecrube yasadik, Tocacim cok keyif almadi, kiyamam ben ona. Yine de degisik bir gun gecirdik sagolasin Cherry....Saglicakla kalin......

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home