Bicycle Diary from Seattle

Çarşamba, Temmuz 26, 2006

Ilk Video


ilk video
Video sent by bicyclediary
Merhabalar,

Bu sayfayi ilk yapmaya basladigimda bu ilk bisiklete binis goruntulerimi de koymak istemistim. Ama ne yazikki nasil yapabilecegimi bilmiyordum. Simdi sagolsun Mert Ulas sayesinde bu isi de basardim umarim. Asagidaki linke tiklayarak siz de Mert'ten yardim alabilirsiniz. Mert kasim ayinda cekmis videolari, o gunden bugune degisen benim gordugum 3 sey var; 1.Hani okuyup kabul ettim dediginiz, ama genelde kimsenin okumadigi anlasma Ingilizce. 2. Sadece Fransizca ve Ingilizce olan dillere, Ispanyolca vb birkac dil daha eklenmis. 3.Ilk ikisi cok da onemli degil, yukleyebileceginiz videonun buyuklugu 110 MB dan 150 MB a cikmis. Sanirim bu hosunuza gidecektir. Tekrar tesekkurler Mert.

Evet videoya gelecek olursak, 2005 mayis ayinda canim kocami pesimden kosturarak 35 yasinda kazik kadar insan bisilete binmeyi ogrendi. Canim kocama her binisimde dua ediyorum saka degik :) Sanirim simdi bu kadar dombili degilim bir de yeni halimle cekip koyarim olmazsa :)

Eminim bu site sizin de isinize yarayacaktir. Saglicakla kalin.

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home